Het Amerikaanse advertentiebureau Fisherman & Partners, dat onder andere de reclamecampagnes verzorgde van een erg bekend frisdrankmerk, een wereldberoemde computerleverancier en enkele hele grote financiële instellingen, is op zoek naar een aantal webloggers in de Benelux.
Voor een grote campagne die binnenkort van start gaat zijn ze in een aantal landen op zoek naar plaatselijke weblogs die een 'gastrol' willen spelen in de reclamefilmpjes en op de affiches. Eén van de personages uit de campagne zal namelijk duidelijk zichtbaar naar de weblog in kwestie surfen, waarbij de URL secondenlang in beeld komt. Om de campagne zo lokaal mogelijk te maken, hebben ze in elk land een 'plaatselijke' weblog nodig.
Deze weblog zal willekeurig gekozen worden uit inzendingen die in elk land binnekomen. Enige voorwaarde is dat de weblog in kwestie in het land zelf wordt gemaakt. Naast erg veel publiciteit is er voor de gekozen weblogger naar verluidt ook een vergoeding weggelegd, zowel in cash als in natura.
Inschrijven om kans te maken om gekozen te worden kan via het formulier op de site van het reclamebureau.
(via: Adverblogwatching)
1 april grap?
Geplaatst door: Arnoud | vrijdag, 01 april 2005 om 01:12
hehehe...
Geplaatst door: Max | vrijdag, 01 april 2005 om 09:58