« En daar zijn we weer... | Hoofdmenu | Blogt Filip Dewinter? »

dinsdag, 10 mei 2005

Reacties

jan-willem

Hoe objectief ben je dan nog over merken/produkten op je log als dezelfde firma bijvoorbeeld ook adverteert op je weblog?

Maarten Schenk

Jan-Willem: ik denk dat de reacties en het mogelijke verlies aan reputatie bloggers "eerlijker" houden dan in traditionele media de gewoonte is.

Ik kan op deze blog wel verkondigen dat TypePad geweldig is (dat is ook zo ), en jij kan op jouw blog wel vertellen dat een Whopper heerlijk smaakt, maar als tientallen mensen reageren en feiten beginnen aandragen over andere blogsystemen die meer features hebben of andere merken hamburgers die verser/lekkerder/gezonder zijn, dan gaat onze reputatie en ons lezersaantal pijlsnel naar de bliksem...

Bovendien kennen de meeste van onze lezers onze connectie met Six Apart of Burger King, en houden ze daar vermoedelijk rekening mee bij het lezen van wat we schrijven. En waarschijnlijk is dat ook voor een deel waarom ze ons lezen: juist door die connectie hebben we af en toe informatie die elders niet te vinden is.

Zijn we dan nog objectief? Niemand is ooit objectief volgens mij, maar bloggers zijn er tenminste eerlijk over...

De reacties op dit bericht zijn afgesloten.

Mijn foto

Statistieken



  • eXTReMe Tracker





  • View blog authority
Related Posts with Thumbnails