Nog eentje over de Vista-lancering van gisteren: ik ben sinds kort ook actief in Second Life (mijn naam daar is overigens 'Virtueel Leven'), en uiteraard nam ik ook een kijkje bij Miel's Atomium waar je naar de stream kon kijken van het Praga Khan concert.
Het grappige was dat ik op een bepaald moment dus zowel in het virtuele als in het echte Atomium zat, tot groot jolijt van een aantal Second Lifers die me op de stream konden zien zwaaien.
Wat ook opviel: een paar mensen liepen rond in Second Life met 'Bad Vista' borden, om te protesteren. Tsss, virtuele betogers, wat gaan ze nog uitvinden?
Seems to me that this is a general trend right now, and one that we have seen boefre. The popularity of tradeshows rise and fall and have a life cycle that seems to mirror the industry they represent. The beginning of the dot com age saw a huge spike in tradeshows (or maybe that was just what it felt like to me). But it also feels like there is a general feeling that people are tired of being marketed to at these events and aren't interested in vendors hawking there wares (unless of course you are Steve Jobs). There are of course major exceptions, but people want content and interesting discussions more than product demos.
Geplaatst door: Eliezio | zaterdag, 26 mei 2012 om 16:03
Have a passion for often is the athletic difficulty to make the lifespan additionally , the growth of truley what a number of us affection. [url=http://www.k77.fr/]la redoute soldes[/url] la redoute soldes
Geplaatst door: la redoute soldes | donderdag, 09 mei 2013 om 05:01