Als 'invloedrijke' blogger krijg ik af en toe van marketingmensen de vraag om iets op mijn blog te zetten. Meestal is dit iets om een virale campage opgestart te krijgen. Sommige onder hen vragen het vriendelijke, onder eigen naam en ken ik persoonlijk. Andere snoodaards doen het dan weer anoniem of proberen me voor het lapje te houden. Uiteraard ben ik dan veel minder geneigd om er goede dingen over te schrijven.
Vanaf nu ga ik echter alles wat men mij toestuurt klakkeloos publiceren. Verdoken nepcampagne of knappe vondst van een bevriend reclameman, het maakt niet uit. Op mijn nieuwe blog Virals hebben marketingmensen altijd prijs!
Nog één die de "markt" om zeep helpt door onder (geen) prijs te werken! Hoera! ;-)
(Ze gaan ons lynchen, Maarten, pas maar op!)
Geplaatst door: Huug | zaterdag, 02 juni 2007 om 23:25
dit maakt de bloghosphere wel een beetje kapot vrees ik.
NEgatieve uitlatingen op uw blog schilderen een redelijk gefrustreerd beeld van u af. had ik niet verwacht van de blogoloog. :)
Geplaatst door: koenie | maandag, 04 juni 2007 om 12:01
Schitterende reactie. Ik hou je er aan ;-)
Tot nog 's.
Geplaatst door: Franky | maandag, 04 juni 2007 om 16:59
Peculiar article provides you with {the facts|the important points|the key points|the small print|the run information|the run data|the simple truth} over moncler which experts state just some customers are conscious of.
ティンバーランド 6インチブーツ http://www.waldpark-irsental.com/
Geplaatst door: ティンバーランド 6インチブーツ | zaterdag, 09 november 2013 om 15:43