Aankondiging op GeenStijl vanochtend: 100.000ste reageerder geregistreerd, of zoals dat ginder heet, 'reaguurder'.
Dan heb ik wel even zoiets van: wow. Dat zijn meer geregistreerde accounts op één blog dan sommige blogdiensten bloggers hebben. Goed dat ze op de juiste software draaien.
Heh, lees ik ook net nog dit op hun contactpagina, te goed om niet te quoten:
Adverteren
Adverteren op sites als GeenStijl is niet eenvoudig. Onze doelgroep wil u niet, heeft een hekel aan reclame, banners en gelikte marketingboys. De doelgroep is kritisch. Wanneer een advertentie hen niet bevalt, dan horen we dat via de mail, voicemail en in de reacties. Slaat de uiting daarentegen aan, reken dan gerust op een grote betrokkenheid van de bezoekers bij het geadverteerde product.
Een extreem hoge CTR, naamsbekendheid, positieve discussie en een virale werking. Adverteren bij NewsMedia is dan ook op 'invite only'. Op onze portalen dus geen banners voor leenproducten, online gokken of camgirls. A-adverteerders bieden wij graag een A-omgeving.
Leuk, en zelfs niet gelogen: het GeenStijl pokertoernooi werd inderdaad niet met banners geadverteerd, maar als publi-redactioneel artikel, als ik me goed herinner...
AARGH "dan heb ik zoiets van"? Straks begint ge nog met "voor een stuk" en "naar de mensen toe" :-/
Geplaatst door: Clo Willaerts | vrijdag, 14 november 2008 om 12:49