Als kersverse ondernemer heb ik uiteraard ook een bankrekening voor mijn bedrijf nodig. Omdat ik voor mijn andere geldzaken al klant ben bij KBC heb ik me daar dan ook een extra rekening geopend. Voor bedrijven hebben ze daar een pakket 'KBC for Business' om elektronisch mee te kunnen bankieren.
In tegenstelling tot elektronisch bankieren voor particulieren moet je voor dat Business-gedoe een kaartlezer aan de computer hangen waar je een speciale kaart in moet stoppen, die eerst geactiveerd moet worden. Om zeker te zijn dat het allemaal zou werken heb ik tot nu toe alles maar in Internet Explorer 8 gedaan, hoewel ik normaal gezien altijd Firefox of Chrome gebruik om te surfen.
En toen viel het me eigenlijk op dat IE8 zowel op mijn laptop (XP) als op mijn PC (Windows 7) ongeveer de helft van de tijd niet wil opstarten. Het is te zeggen, een IE venster opent zich maar de startpagina wordt niet geladen en geen enkel menu werkt. Afsluiten, opnieuw proberen en meestal werkt het dan wel.
Nog iemand die dit ervaren heeft? Ik heb al wat gezocht in Google, maar voorlopig zonder resultaat.
(Oh, en aanmelden in 'KBC for Business' lukt meestal ook maar één keer per sessie. Daarna zijn het 'technische problemen' tot ik de PC reboot... maar dat moet ik later nog eens verder uitzoeken)